26.06.2011

Tour de Fleece 2011




I mache dieses Jahr auch mit bei der Tour de Fleece. Ich bin im Team Spinning Awesome Good.
I play along with the Tour de Fleece this year! I am in Team Spinning Awesome Good.

Link
Ziel ist es, jeden Tag ein bischen zu spinnen in der Zeit vom 02.07. - 24.07. Mehr Infos hier.
Goal is to spin a bit every day from July 2nd to July 24th. More information here.

Nachdem ich lange nicht mehr gefärbt habe, darf ich euch heute handgefärbte Kammzüge vorstellen. Ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. Mein Shop wird auch bald wieder eröffnen.
After not dyeing for a while I proudly present you my latest handdyed rovings. I am very happy with the results. My shop is going to re-open soon.


Macht ihr auch bei der Tour de Fleece mit?
Are you going to be part of the Tour de Fleece?

Kommentare:

  1. Looking forward to seeing lots more of your gorgeous spinning! Have a good week. Ros

    AntwortenLöschen
  2. Oh, daß sieht wirklich sehr schön aus. Ich bin auf die Garne gespannt.

    LG von Juliane

    AntwortenLöschen
  3. das hört sich total spannend an...ich geh mal lesen!!
    liebe grüsse lee-ann

    AntwortenLöschen
  4. Hello Julia,
    I must get myself ready for the Tour de Fleece too. Your fibre looks very nice. I will viait your shop when it is open.
    Have fun spinning!
    Helen

    AntwortenLöschen
  5. Hey super! It's the first time for me too. I only joined one group, or it would be too stressful. Good luck to you!
    And your fiber looks lovely!

    AntwortenLöschen