15.07.2011

Shop Wiedereröffnung / Shop re-opening + Tour de Fleece



Mein Shop ist wieder eröffnet! Bei mir findet ihr jetzt handgefärbte Sockenwolle, handgefärbte Kammzüge und handgesponnene Wolle!
My shop re-opened! You can find handdyed sock yarn, hand dyed rovings and handspun yarn in my shop!

Hier eine kleine Auswahl neuer Kammzüge:
Here is a little sample of my latest rovings:

Abendrot (Merino/Tussah)


Pink Love (BFL superwash)


Ich habe auch wieder während der Tour de Fleece gesponnen. Mein Ziel war es, total verrücktes Art Yarn zu spinnen und ich habe es geschafft! Ich liebe die Farbverläufe an dieser Wolle.
I spun again while the Tour de Fleece. My goal was to spin some crazy art yarn and I attained my goal! I love the colors of this yarn.


Faser/fibre: Falkland von Spinning Awesome Good
Kammzug/roving: Mermaids Treasure
Lauflänge/yardage: ca. 25m/110g or 27 yards/3.9 oz - extreme coils and beehives


Dank der Tour de Fleece merke ich wieder, wieviel Spaß spinnen macht und ich bin voller Pläne und Ideen!
Thanks to the Tour de Fleece for reminding me how much fun spinning is! I am full of ideas and plans.

Schönes Wochenende!
Have a great weekend!

Kommentare:

  1. I'm glad you've enjoyed Tour de Fleece, looking forward to seeing what comes of your fresh ideas and plans. Have a lovely weekend.

    AntwortenLöschen
  2. Oh Julia, your shop looks lovely! I love the colourways of your fibre! We are leaving for Germany today!! I hope the weather will be nice for us!!

    AntwortenLöschen