28.10.2011

Ich bin wieder hier / I am back



Hiya! Ich freue mich sehr, endlich wieder Zeit für meinen Blog gefunden zu haben! Aber ich habe eine gute Ausrede für meine Schreibfaulheit: Ich war drei Wochen auf einer Rundreise durch England und Irland. Natürlich möchte ich euch heute ein paar Impressionen zeigen:

Hiya! I am very happy I eventually found time to write on my blog again! But I have a good excuse for my lazyness of writing: I was on holiday for three weeks, travelling through England and Ireland. Of course I wouldn't want you to miss a few impressions:

Big Ben


The Royal Gardens


Tower Bridge


Stonehenge


Bournemouth


Castlerigg


Near Penrith


Cambridge - King's College


Irish Coast


The Giants Causeway



Bilder von Wolle und Strickprojekten folgen bald!
Pictures of yarn and knitting projects are coming soon!

Genießt euer Wochenende!
Enjoy your weekend! Take care!

Kommentare:

  1. Was für schöne Fotos. In drei Wochen kann man schon ausgiebig ein Land bereisen und viel davon sehen.
    Danke für deine schönen Reiseimpressionen.
    LG Eva

    AntwortenLöschen
  2. Nice to have you back! What a wonderful vacation!

    AntwortenLöschen
  3. You certainly did a lot of travelling and saw lots of different places. Glad you had fun and nice to see you back in Blogland!!

    AntwortenLöschen
  4. WOW! Looks like you have had a great time. Glad to see you back! Cambridge is only a 50 min drive from where I live. Have a good week. Ros

    AntwortenLöschen